torsdag 1 april 2010

Idag får jag saker gjort

Jag skippade distansen efter träningen på Vibes idag, jag tyckte det var bättre att sola lite och sedan åka hem för att tvätta. Nu sitter jag och pillar med allt som har blivit hängande och snart så ska jag städa ur lägenheten lite. Garderoben ska rensas från vinterkläder och jag ska även slänga ut en hel del gamla t-shirts som bara blivit liggande. Sedan ska golvet dammsugas och skuras.

Ute faller regnet ned i omgångar, kallt regn är det också. Så jag är nöjd över att jag skippade distansen idag. Istället blir det velodrom när tvätten torkat och jag är klar med alla andra göromål. Varför träna ute i regn och kyla när man kan vara inne och träna i hög fart på banan?

Är det någon som är nyfiken på velodromen så är det bara att komma dit idag från halv 7 till 9, för då är det träning där och jag står på innerplanen och leker instruktör. Så då kan ni få lite information och se hur roligt det är att cykla runt där inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar