torsdag 14 november 2013

Dags att vända trenden!

Jag börjar bli pluffsig och energilös. Jag slarvar helt enkelt med träningen och behöver bättra mig. Kanske kan detta också göra att det blir mer liv här i bloggen också.

I morgon åker jag till Stockholm och tar in på Plaza Per Edström för en lyxvistelse medan det vankas CXSM och besök på Sweden Bike Expo samt ett hemligt möte på lördagen. Sedan väntar finalen av CX-cupen på söndagen, då jag äntligen är speaker igen. Jag måste erkänna att jag har saknat det lite väl mycket. Men som jag sagt tidigare så tycker jag speaker-konkurrens är bra och nyttigt för sporten. På lördagen lyssnar jag därför extra noga på Daniel Rytz och Lisa Ström (extra kul med en kvinna som speaker!!) som vad jag förstått ska hålla låda på CXSM. Lycka till med kommenteringen och lycka till alla som kör CXSM, vi syns där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar