fredag 5 september 2008

MEKTIPS


Här samlar jag mina läsvärda Mek-tips och projekt som jag har gjort utöver eller i samband med min satsning på cykel.


Vill ni läsa alla mek-tips som jag publicerat på bloggen, klicka HÄR.




Större/Specifika projekt följer nedan:

http://mobilcrosscar.blogspot.se/2011/09/att-limma-cross-tubdack.html
Klicka på länken ovan för att läsa hur ni limmar ett cross-tubdäck så att det verkligen sitter fast.

http://mobilcrosscar.blogspot.com/2011/07/att-bygga-ihop-en-cykel-en-niner-jet-9_19.html
Här ovan hittar ni min hela serie om hur man bygger ihop en cykel. Närmare bestämt hur jag byggde ihop min Niner Jet 9


Klicka på länken ovan och ni kommer till ett projekt som jag gjorde 2009 och det var att köra och tävla på MTB med tubhjul och tubdäck. Projektet har inget att göra med sponsring utan är helt och hållet något som jag testar av min egna nyfikenhet.

[TRASIG LÄNK]
Under 2007 så testade jag en rad av olika "Testrider" däck från
Continental, som sponsrade min under det året.
Jag fick dock däcken mot att jag publicerade en åkrapport om dem.
Rapporten blev bra tycker jag och därför platsar den här.
Och genom att klicka på rutan ovan texten så lotsas ni vidare till rapporten.

[TRASIG LÄNK]
2006 körde jag långloppet Mörksuggejakten på cyclocross,
klicka på rutan ovan för att läsa hur det var.

[TRASIG LÄNK]
2005 testade jag en Surly CrossxCheck under några veckor, genom att klicka på rutan ovan
kan ni läsa hur den upplevelsen var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar