tisdag 16 december 2008

Första skoterspårspasset


Idag mellan mina båda jobbpass passade jag på att åka ut på tur med loket, valpen och ali G. Målet var att ha lite kul och ta sig till Sågmyra. Jag fick från början lite bråttom då det var sagt 10 men klockan 9 fick jag ett sms fram valpen som sa att det nu var 9.30 som gällde. Men det gick till och med att få lite frukost i magen. Påvägen till Sågmyra så fick vi köra på säsongens första skoterspår. Det var lite löst på sina ställen men det löstes genom lite luftursläpp och så blev det lite naturligintervall vilket var perfekt för mig. Väl framme på lager ville grabbarna fika men jag som skulle jobba senare passade på att ta en lunch. Dagens pass var hur fint som helst, det är bara att se på bilderna nedan

1 kommentar:

  1. De blev också en slägga för en viss person, inga namn nämnda. Jag hoppas du har återhämtat dig nu Nilsson.

    SvaraRadera