fredag 10 december 2010

På vägen igen

Sitter nu i högskolebussen igen, på väg till ännu en crosshelg. Denna gång i Skåne. En resa på dryga 8-9timmar... Tur att jag kan jobba lite på vägen. Nu sitter jag längst bak i bussen och i mittsätet. Bästa utsikten och bästa platsen för att arbeta. Tidigare satt jag på högerplatsen med minimal sikt, vilket resulterade i ett jobbigt illamående.

Janne J har med sitt trådlösa bredband för att kunna se idol. Så det missar jag inte heller. Vilken tur man kan ha ibland.

Trots allt detta så längtar jag ändå hem. Hade gärna stannat hemma hos mina två hjärtan och bara varit. Saknar min Jenny och min blivande son, vars sparkar jag ibland kan känna på Jennys mage.

1 kommentar:

  1. Han sparkar för fullt nu.. sötnosen.. ;) Vi saknar dig papi!! PUSS

    SvaraRadera