söndag 18 mars 2012

En hektisk helg

Nu har jag landat i Blomstermåla igen efter ett par hektiska dygn. Jenny ich Egon blev magsjuka i veckan och var rätt orkeslösa när jag kom upp i fredags. Så jag har handlat lite mat och försökt ta hand om dem så gott jag kunnat utan att, tyvärr, komma för nära och riskera smitta. Vi får se om det funkade.

Annars så gick gårdagen åt till att packa pappas minibuss alias maffiabussen (Chryslern har gått många mil till cykeltävlingar då jag hade den i Vansbro och Falun). Och idag på förmiddagen lastades resten in i ett stort släp. Resten av det jag packade ihop i förrådet i lördags det vill säga, och lite till ändå.

Efter 7timmars långsamåkande fick jag hjälp att packa ur vid nya lägenhete . Förrådet där var sjukt litet, men som tur var fick jag även tillgång till vårt kommande garage. I vilket resten av packningen ställdes (det är bara vi som har tillgång till detta garage för en bil).

Sedan var det bara den lilla uppgiften att lämna släpet kvar. Vilket betydde att jag fick åka tillbaka 27km till Oskarshamn. Vilket inte gjorde så mycket då jag ändå var tvungen att handla.

Hektiskt värre och som om det inte skulle vara nog jobbar jag 8h plus kvällsmöten måndag till onsdag denna vecka. Heja roligt!

Här är lite blandade bilder från min resa:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar