fredag 6 december 2013

Känns som luften gått ur mig

December och november månader. Alltid lika tuffa nuförtiden, mycket ska göras och bli klart innan jul och nyårsledigheten. Värre än innan sommaren då fakturor ska jagas och sista beställningarna ska stressas fram. Och så är det så där härligt mörkt hela tiden och min träningslust har för länge sedan sprungit ut ur mig pga alla sena kvällar och tappad träningsrutin. 

Men nu börjar det släppa och med det släpper energin än mer och tröttheten trycker ned mig med enorm kraft. Bara två veckor kvar nu sedan är det två härliga veckor ledigt och förhoppningsvis möjlighet att komma tillbaka med lite mer träningssug och energi.

Nu myser jag ned mig till en film med en sprakande brasa brevid och stormen Sven yrandes utanför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar