fredag 31 juli 2009

Mediakåt

Jag gick förbi ett tidningsurklipp på jobbet nyss (ovan). Och kom då att tänka på att jag varit med i tidningen en hel del. Dels för cyklingen, men nu på "senare" tid även i jobbet. Så jag letade fram några av de artiklar där jag figurerat på bild utanför cyklingen. Vissa gick inte att hitta, men här nedan är ett axplock av de jag hittade och de som var läsvärda. Man kan ju nästan tro att jag är mediakåt.

Mitt senaste framträde i media, artikeln som är på bild ovan.

http://dalademokraten.se/Templates/pages/news.aspx?id=17985&epslanguage=sv
Ett av mina första framträdanden i tidningsform utanför cyklingen. Artikeln fick en humoristisk uppföljning.

Den humoristiska uppföljningen på artikeln ovan.

Okej, jag är inte med på bild här men det skrivs om mig och första kommentaren om hur jag är tycker jag är skoj.

Jag gillar fotot i denna artikel skarp. Lyckat.

Jag har varit med i tidningen ett antal gånger när det gäller cykel och mina prestationer. Men denna artikel fastnade jag för. Det var också en av de första där jag är med på bild. Så den fick vara med trots att det inte skulle vara cykel-artiklar med.

Det var här allt började, en brand som jag förhindrade. Och när jag läser den nu igen så tycker jag det är extremt roligt med artikeln under min. Speciellt när jag tänker tillbaka på tiden i Vansbro.

2 kommentarer:

  1. Här tar man åt sig äran för jobb som andra gör åt dig ;)hehe

    SvaraRadera
  2. Förtjusande kollektion!

    SvaraRadera