tisdag 9 april 2013

Intervjuad av Svenska CyclingPlus

Blev kontaktad av Micke på Svenska CyclingPlus angående min "cykelkarriär" och EnergySport-Ambassadörsprogrammet. Det slutade i en fin artikel som ni kan läsa här.
Alltid kul att bli intervjuad, och det är lite nyheter i artikeln som jag inte gått ut med offentligt än. Så klicka vidare och läs vad jag tänker hitta på här framöver.

Annars så flyter vardagen på. Tog mig en liten sovmorgon med favoriterna idag på morgonen. Men Egon ville ju inte vara still för det. Han hittade min låda med min nya leksak, GPSen från Bryton. Den ville han inte släppa för allt smör i Småland, det var hans dator som han sa; "mina dato". Och så använde han den som sin telefon också. Den är ju i samma storlek för honom som en iPhone är för oss så det var väl ganska likt med den stora skärmen.

Apropå leksaker i lådor så slog jag in en Danmarksinspirerad present till Jenny idag. Hon har ju alltid velat haft en iPad när hon blir stor. Visserligen fyllde hon trettio den 18/3 men då jag så lägligt "vann" en iPad mini för mitt deltagande i månadens klient hos Frilans Finans (en person av 3 månadens klienter vinner varje kvartal) och fick den levererad idag. Så mitt hjärta denna padda idag istället. Hon är så duktig med sitt företagande och sömnad så hon är verkligen värd den.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar