fredag 28 juni 2013

Nu mår jag bättre; mitt sätt att delegera Fritidskontoret

Fick ju lite småpanik här i veckan av allt jobb som skulle bli gjort på mindre än en vecka. Och sen det faktum att det är bara jag som är anställd på fritidskontoret gjorde mig (igen) lite smått stressad. Jag är inte chef, för då hade jag haft någon "stackare" som fått stanna kvar på fritidskontoret när jag är på semester. Nej nu är jag ju enbart konsulent men med ett så konstigt ansvar som för barn- och ungdomsföreningar och fritiden i Mönsterås kommun.

För att det inte ska vara kaoz när jag kommer tillbaka så ville jag ju reda ut alla lösa trådar nu innan semestern. Vilket jag tror att jag gjorde. Och skrivborden blev helt tomma från papper (alltid så j*vla skönt). Men så var det ju det där med de ärenden som inkommer under de fyra veckor jag är borta. Så jag gjorde en delegering som förhoppningsvis gör det lite enklare men framförallt roligare för de som ställer up och in under min semester;



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar