torsdag 15 maj 2014

Ligger lite efter, nyheten var

... Så klart att jag kör Mitsubishi Outlander och det under hela Mitsubishi MTB Challenge. Vi körde ju en ifjol och hela familjen föll pladask. Verkligen den optimala äventyrs och familjebilen, och det säger jag ärligt. Den drar dessutom väldigt lite bränsle för att vara en så stor bil.
Egons favorit är backkameran och jag är beredd att stämma in i samma stämma. Det är något magiskt att fickparkera eller backa in i en tight parkering som en king.

Här nedan är de bilder jag hunnit med att ta efter en helg med arbete och en vecka med låååånga arbetsdagar. De sista två tog jag runt 21:00 nere i Mönsterås hamn där jag avslutade dagen med inspektion till en kommande aktivitetspark. Älskar mitt jobb och älskar att köra Mitsubishi i sommar:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar