torsdag 19 juni 2014

Nu får det vara nog, jag flyttar!


Detta rum har stått ut med min närvaro länge nog nu. Jag flyttar upp en våning. Lägligt nog så blir jag även VD för Vattenpalatset i Mönsterås den 1 september. En 20% tjänst som jag varvar med då 80% som Föreningskonsulent/fritid.

Så det händer ett och annat i mitt liv just nu. Och bloggen har således fått stå vid sidan. Även utecyklingen har fått vika på foten. Men som tur är har jag hunnit med en och kanske två lunchcyklingar i veckan. 

Med tanke på höstens stora uppdrag och den första intensiva småbarnsperioden så tänker jag ta en månads semester och en månads föräldraledighet. 
Vilket förhoppningsvis gör att vi kommer ikapp med huset och trädgården. Och jag kanske kan komma ut på några cykelpass.
Men främst så ska det vara en tid med familjen och en tid för att ladda våra batterier inför hösten.

2 kommentarer:

  1. Va kul, välkommen in i badvärlden :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Dags att bli lite blöt på riktigt helt enkelt.

      Radera