onsdag 17 september 2014

Nyhetstorka i bloggen men inte i verkliga livet

Det var ett tag sedan sist, men tro inte att jag legat på latsidan för det inte. Jag är redan inne på tredje veckan på jobbet och allt tuffar på i allt snabbare takt både där och hemma. Det är nu jag verkligen uppskattar de två månader jag kunde vara hemma tillsammans med hela familjen. Men det är också skönt att komma in i en vardag. För oss alla.

Vardagen på jobbet har varit fullspäckad. Här är ett axplock av det som tagit mest tid och energi just nu (klicka på bilderna för större upplösning):




Jag har även passat på att köra lite lunchpass på tisdagar och torsdagar. Börjar nästan bli en vana. Tyvärr bryts den av en heldag med möten i morgon. Och på fredag åker jag till Ulricehamn för finalen i Mitsubishi MTB Challenge, Västgötaloppet. Sista uppdraget i långloppscupen för mig detta år, men inte sista speakeruppdraget i år. Det vankas ju CX-cup och speakeruppdrag för min del även i år. Nästa helg tänkte jag dessutom passa på att tillämpa det där med utomhuscykling. Ålems CK kör "sin sista tur" och har bjudit in mig att följa med från Ålem till Kalmar längs Kalmarsundsleden på MTB. Så det ligger på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar