fredag 28 januari 2011

Ny cykel beställd, vinn en fikatur med mig!


Yepp då var ordern lagd. Fränt kommer det att bli. Men än tänker jag inte avslöja vad det är för cykel. Tänker dra ut på det lite, och göra en tävling av det. Den som gissar rätt får ett pris. Typ en fikatur med gratis fika... Ja så får det bli. Vinnaren får en fikatur med mig och min nya cykel, vinnaren får till och med testa cykeln OCH så Bjuuuuuder jag på fika. Schyst va?

Ok kriterierna för att tävla. En gissning per person i varje nytt tävlingsinlägg. Detta är det första. Nästa gång nollställs det och ni kan gissa igen. Jag meddelar när någon gissat rätt eller fel. [Edit]: Gissningarna kan vara ledande frågor om vad det är för slags cykel.

Och för er som jag inte lyckats hålla käften för, ja ni kan ju givetvis inte tävla. Men ni kan ändå få testa cykeln och fika med mig om ni håller tyst.

Tänkte avslöja lite om cykeln. Det är en cool cykel (jag cyklar bara på coola cyklar). Men jag har safeat lite och kommer köra kryss-T-R på den, men såklart är det 2011års supercoola uppsättning. Jag kommer dock att köra XX framgaffel med sån där cool hydraulisk lock-out, bara för att det är sådär coolt.

Ja ni kanske fattar att det kommer att vara en cool cykel. Men vilket märke och modell är det då?

7 kommentarer:

  1. Henke HULKEN Ögren30 januari 2011 kl. 07:24

    Hulken tror att du kommer åka på CUBE

    SvaraRadera
  2. Macke gissar på en Trec GaryFisher edition Superfly

    SvaraRadera
  3. Tyvärr inga rätt än. Men bra gissningar =)

    SvaraRadera
  4. Jag gissar på en trevlig tjunia av något slag för att det är så manligt. Och cool så klart. vilken är dock frågan....

    SvaraRadera
  5. Viktor har gissat rätt på en sak. Men vilket märke och modell är frågan

    SvaraRadera
  6. Helt klart en http://www.ninerbikes.com/

    SvaraRadera