lördag 24 november 2012

5st helsidor med Mina CX-bilder i Cykeltidningen Kadens

Skitkul att de bilderna jag tog i Sunne på CX-cupen hamnade på de första fem helsidorna i Cykeltidningen Kadens. Lite tråkigt dock att mitt efternamn blev fel. Men det gick lite snabbt i mailväxlingen mellan mig och redaktör Kalle Bern. Så kan det bli, hoppas att ni gillar bilderna för ni har väl köpt tidningen?

Om inte så kan ni köpa en webtidning via Cykeltidnigen Kadens hemsida.

Cyklister som figurerar på bilderna är:
Henrik Öijer, Robert Reyier Österling, Magnus Darvell, Linus Dahlberg, Jan Jakobsson, Jens Westergren, Simon Galle, Marcus Fåglum-Karlsson, Fredrik Edin, Ludwig Söderqvist och Ask Abrahamsson

Det som är lite roligt med bilderna är att alla är tagna med och redigerade i min iPhone 4s.

1 kommentar:

  1. Haha, tänkte att det va du som tagit bilderna men trodde inte att dom kunde gjort fel med namnet. Fina bilder iaf.

    SvaraRadera