torsdag 4 april 2013

Var tog veckan vägen?

Pang och så är det fredag i morgon. Hur gick det till liksom? Jag har knappt ens hunnit starta jobbveckan än mindre myst in mig i huset. Och träna eller blogga har jag ens inte tänkt tanken på förrän idag. Lagom till de tankarna börjar jag höra en förkylning knackandes på dörren. Typiskt jag som ska till Danmark i morgon och träffa alla glada EnergySport-människor och ambassadörer. Hoppas jag kan hålla förkylningen borta så pass länge att lördagens cykeltur hinns med.

I huset är allt nytt och allt går med rasandes takt, förutom uppackningen och organiseringen av lådor och prylar. Antar stt vi måste bo in oss lite först och låta det ske succesivt. Vilket inte är helt enkelt för varken Jenny eller mig. Men vi försöker att skynda långsamt.

En som inte är långsam är Egon. Var ute på en cykeltur med honom idag. Hur blev han så snabb på sparkcykeln? Han har ju bara lallat runt lite inomhus i vår lilla trea. Nu kastar han sig ut från garageuppfarten och sedan gäller det att lägga benen på ryggen. För gå ifatt går inte.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar