fredag 18 juni 2010

Mera ånglok!

Idag fick jag just beskedet att jag förmodligen har semester hela juli
och augusti från Velodromen. Jag går ju på timme så det blir kanske
något inhopp ibland.

Det ska bli skönt att få lite sommarledigt för första gången... Ja
för första gången någonsinn sedan gymnasiet faktiskt. Har annars
haft en ful ovana att skaffa mig jobb på sommaren annars.

Nu går jag ändå inte helt jobblös i sommar och framöver. Jag
jobbar lite grand som orderansvarig på Experimental Prototype
nämligen. Ett helt ok deltidsjobb som förhoppningsvis räddar lite av
inkomsten i sommar då jag inte har semesterersättning.

Så i sommar kan jag ägna mig lite mer till min "lilla" hobby;
cykling. Just nu är jag mycket sugen på att åka mer ånglok. Alltså
cross/lvg. Något som jag gjorde igår på ingarvet. Vilket var riktigt
kul och jobbigt. Stressen gjorde mig också påmind om, min just nu,
dåliga uthållighet. Något som det ska slipas på nu framöver.

2 kommentarer:

  1. hur går det med ordrarna? ;) Väntar på mejlsvar. Låter lite skönt att vara ledig juli och augusti, kan du ladda bra inför SM i år med utan att behöva slita en massa med annat.

    SvaraRadera
  2. Ja just det SM. Ja det får gå som det går. Får se om jag hinner med någon formtopp tills dess.
    Din order på Aluklinga behandlas ;)

    SvaraRadera