söndag 20 juni 2010

Slappsöndag

Igår var jag igång hela dagen med först, förefrukostträning och efter det drog jag och mitt älskade hjärta till Surahammar för att fira Jennys syster Idas dotter Falines 1års dag. Mycket bilåkande, mycket kalasande, mycket lekande och mycket, mycket roligt.

När vi kom hem var vi rätt döda och jag somnade lite på soffan ett tag. Sedan beslutade jag mig för att hänga lite på Kalaspuffarnas fest. Jenny hade magknip och feber (tror jag) så det blev inget festande för henne. Jag hade nog mått bättre av att somna tidigt jag med igår. För idag är jag helt slut och har rätt ont i huvudet. Inte för att det blev en hård kväll dryckesvis. Det blev bara för sent.

Men jag är helt ledig idag och i morgon stundar min (ofrivilliga) semester. Så jag sitter här och är rätt apatisk, vet inte alls vad jag ska eller vill göra. Det är en ofrivillig slappsöndag med andra ord. Vad gör ni mina läsare en dag som denna? Några tips på vad jag kan göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar