måndag 8 augusti 2011

Semestersläggan har slagit till

Både jag och Jenny är helt släggade av semestern. Ledigheten har liksom satt sig och den gångna veckans många aktiviteter så som; Lång och intensiv resa hem, steek i solen, feta grillnigar, förberedelse inför och full fart på syster Emmas bröllop. Har gjort att vi nu sitter som kollin och trött stirrar rätt in i väggen.

Det är något speciellt med att ha ledigt, jag blir som en helt annan människa efter en eller två veckor. Hela jag stänger av och blir helförsoffad. Som idag hade jag tänkt dra några vändor i havet för att få lite träning. Men det enda jag orkat med är att redigera en femtedel av 200 bilder från bröllopet.

Så för att inte gå i semesterväggen helt så får det räcka med lite bilder från min semester i resten av inlägget:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar