fredag 18 januari 2013

Fredagsvikten, nu kör vi!


Det har varit lite dåligt med feedback på vad ni vill läsa om i min träningsframfart mot "beach2013" så jag börjar med mitt första egna förslag; fredagsvikten. Och det verkar inte bättre än att lite fasta rutiner har gett resultat på minus ett halvkilo på en vecka. Ja för när jag tog bilden nedan hade jag både kläder på mig och mat i magen. Ska bli intressant att se resultatet efter lite träning på en vecka också. Går det upp eller ned? Ja för en veckas träning gör ju varken till eller från på fysiken, men vad händer med vikten? 
Jag tjuvstartar ju på söndag med lite innebandy sen får vi se om det blir gympremiär på onsdag. Det beror mest på om jag kunnat bestämma mig om vilket gym jag ska nyttja... Så många val.

Under tiden jag velar kan ni ju svara på en fråga jag ställt tidigare:
"Så mina kära läsare har ni några bra tips på styrke- och även rörlighetsövningar som ni tycker att jag ska redovisa här i bloggen? Jag har tänkt mig dokumentera och mäta några få övningar som ger en bra fingervisning om styrka och rörlighet i hela kroppen (övningen behöver inte ge resultat på både styrka och rörlighet snare tvärt om). Så kom igen nu, ge mig bra förslag!"

image.jpeg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar