lördag 13 februari 2010

Billighetshyllan


Nu har jag städat och gjort i ordning lägenheten inför kvällens Belgienfest. Jag flyttade ned alla matvaror jag har till en hylla i kylen, för att bereda plats för det som kommer. Först då märkte jag en röd tråd...

Men så är jag inte hemma i lägenheten så mycket heller, så några gourmet middagar blir det inte här. Jag är mest i lägenheten när jag hämtar kläder eller tvättar. Det är mycket mysigare hos Jenny, och så har hon större säng också... Inte för att det är något fel på min lånade 120 säng. Men dubbelsäng är så mycket bättre.... Ja nu vet ni det också.

Undra hur mina datorhögtalare pallar med kvällens bravader. De är ju inte speciellt optimala för Belgienfest, inte så mycket bas i dem nämligen. Och det måste man ha när man spelar "The Opposites - Broodje Bakpao ft. Gers & Sef"

Dagens Träning:
1 h rull på velodromen
+ några övningar och mycket massage och tänjning på Vibes

3 kommentarer:

  1. Belgienfest låter spännande. Dock antar jag att din kylskåpsbild inte har mycket med festen att göra...
    Blir nog en egen Belgienfest i påsk när man ska åka och kolla på Flandern Runt :D
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Anders/Flanders: Som vanligt har bilden har inget med festen att gära :D Det var en lyckad och spännande fest igår. Vi hade skit kul, du skulle varit med!
    Du får, som du säger, kompensera med en egen vid flandern runt. Då blir det riktigt äkta.

    SvaraRadera
  3. "Belgiskt" låttips till mig själv och er andra som kan ta lite dunka-dunka: http://open.spotify.com/album/2o4k3PKEZPhTwvpR7uS08w

    (Jag skriver det här för att jag inte orkar maila mig själv nu när jag sitter på Jennys dator)

    SvaraRadera