söndag 20 januari 2013

Allt på en gång

Spelade lite innebandy i kväll, eller ja inte så lite heller. Det började med "vi startar med 2x20min och ser hur trötta ni är sen" och slutade med 4x20min. Det var genom jobbet på kommunen som vi mötte Sandbäckshults IBKs handikapps lag. Det var verkligen skitkul att spela på stor plan igen med riktig sarg, målvakt i fullstort mål, dommare och ett härligt motstånd. Jag vet inte var det slutade men jag vet att vi blev överkörda i första perioden för att sedan hämta oss till jämt i andra och dra ifrån lite i tredje. Sen kom tjejerna och killarna ikapp i fjärde. Vi får väl se hur mycket träningsvärk jag får efter detta.. Jag stretchade så mycket jag kunde under och efter för jag kände mig stel hela tiden. Snabbheten är det inga problem med i alla fall och några gånger blev jag yr av mjölksyran. Härligt!

Kommande veckas träningsschema:Måndag: Jobbar sent som vanligt och har inget gymkort än så det blir en lätt löptur för att hålla träningsvärken borta, kompletterat med armhävningar och situpps under löpturen samt bålträning hemma.
Onsdag: Eventuellt ett gympass eller löpning igen.
Lördag: Intervallträning på cykel

Avslutar med lite vinterbilder tagna under veckan:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar