måndag 25 februari 2013

Månadens klient, frilans finans



Något som kanske inte är så obekant är att jag kör lite speakerjobb då och då. Och för att fakturera detta har jag sedan ett tag tillbaka använt mig av en tjänst som heter Frilans Finans. För ett tag sedan såg jag att de sökte exempel på månadens klient, och jag tyckte det lät intressant att anmäla mig till. De, Frilans Finans, tyckte tydligen att jag var intressant också då jag blev februari-månads klient. Kul! För att läsa hela artikeln, klicka här eller läs på bilderna i detta inlägg.

För er som är intresserade av att anlita mig som speaker så är det bara att kontakta mig via mail eller telefon 076-184 02 74.





2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Men visst är det. Bilden är från den snyggaste deltävlingen i CX-cupen 2012 dessutom ;)

      Radera