onsdag 2 oktober 2013

Vänner och bullar med mjölk istället för Onsdags-VM

Kan väl erkänna att jag har inte riktigt känt mig helt kry de senaste dagarna. Men jag hade ändå någon skum förhoppning om ett mirakulöst tillfrisknande. Så blev ju så klart inte fallet. Däremot så var jag ändå ute och cyklade. Jag och Egon tog en tur efter att jag hämtat honom på förskolan. Vi kollade på kossor och så passade vi ändå på att kolla om någon dök upp kl 17:00 vid Netto. Men ingen kom... Fy på er!

Sedan åkte vi vidare till Frida och Alex där vi bjöds på bullar. Eller ja jag tjatade väl nästan in mig där efter ett instagram från Frida. Hon får skylla sig själv. Vi hängde där en stund och lekte lite med Signe. Egon visade hur man mörbultar ett par trummor också. Kan nog vara en liten musiker i den lille killen. Eller så är det en cyklist. För han älskar att räkna ned 1-2-3 innan jag spurtar iväg med honom i barnsitsen på cykeln. Idag skulle vi jaga flygplan på vägen hem också. Kanske blir han pilot eller flygledare?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar