lördag 9 november 2013

Roadtrip med familjen; Örebro och CX-cupen Karlstad med bilder

Nu är vi igång på vår lilla road trip. Enda helgen jag inte är engagerad speaker på en CX-cuptävling. Men vad gör jag då? Jo jag åker ändå till Karlstad för att jag älskar Svensk CX. Och så passade jag på att dra med familjen också och ta en långweekend. Vi ska ju till Karlstad = solsemester...

Innan Karlstad passade vi på att stanna till i Örebro hos våra vänner Ola, Sara och Nora. Alltid lika roligt att ses! Nu ligger vi på hotellet i Karlstad och tar igen oss efter en härlig dag i Örebro och en regnig eftermiddag och kväll i Karlstad.

Bildbevis 


Leksakerna är stora i Örebro.

Utsikten är stor i Örebro.

Egon blev stor i Örebro.  Bakgrunden? Ja gissa!

Calle blev kall i Karlstad.

Calle hoppade i Karlstad. 

Axel skvätte vatten i Karlstad.

Bleckur blev blöt i Karlstad.

Darvell dunkade hjulet i hindret i Karlstad.

Så det var allt. Jag kom lite väl sent till tävlingen med Egon sovandes i bilen (och tur var nog det). Missade allt innan Prestigens start och halva deras första varv. Sen såg jag bitar tills slutet av herrarnas lopp. Då gav vi oss iväg mot hotellet då det blev kallt i bilen. Sen väntade CX-grengruppsmöte och även en landslagspresentation. Samt samkväm på hotellet. Egon charma alla som vanligt, go kille det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar