måndag 26 maj 2014

Borlänge tour och avbrott i semestern...

Foto: Jesper Andersson www.jeppman.com

Vilken helg det varit, total urladdning men total energiåtergivning också. Är faktiskt piggare nu efter en hel helg med lite sömn, massa pratande och mackor/hamburgare till mat. Borlänge tour var en första för mig som speaker men inte en första som deltagare på arrangemanget. Som vanligt var det ett mästararrangemang och Borlänge CK sliter verkligen med elegans. När jag nu fått ta del av arbetet bakom kulisserna så har jag fått se en väloljad arrangörsmaskin. Där alla har sin plats och tar sin insats med 110%. Kul att se och uppleva!


Kul också att träffa alla tävlande och a igen. Även att jag sällan har tid till längre samtal så är det ändå något. Och nu har jag ju även fått igång snacket för säsongen samt se hur formen och årets kläder/material ser ut på åkarna.

Vi skulle som sagt stanna kvar i Falun under veckan. Jag skriver skulle för jag behöver åka ned till Mönsterås ikväll för att närvara på lite möten i morgon. Mer info om det någon annan gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar