onsdag 18 augusti 2010

Suget börjar krypa tillbaka


Nu börjar det gro någonstans inom mig, cykelsuget börjar komma tillbaka. Jag var ute i måndags och cyklade tillsammans med Micke P. Det var fint väder och fint sällskap. I går så vet jag inte vad som hände med suget dock. Jag var riktigt trött och hamnade i en sömn koma från helgens slit antar jag.

Men sedan var jag på velodromen och hade ett säkerhetsmöte. Efter det så var jag ute på Arenan och kollade in när Team Cykel & Fjäll tränade på banan. Då kom det igen. Suget efter att cykla... Och det blev inte mindre av att C&F hade massa mummsiga ramar, delar och cyklar för bana upphängda till försäljning. Jag såg en ram på Cykel City när jag var där med Micke P i måndags också. En ram som jag inte kunnat släppa ur mina tankar. Det ger mer sug.

Det skulle vara skoj om crossträningen kom igång snart också, det ger ett enormt sug för mig. Jag älskar cross.

Någon annan som jag älskar är min Jenny, min fantastiska flickvän som jag idag varit tillsammans med i 7 månader. 7 underbara månader och det blir bara bättre och bättre. Hon växer i mina ögon för varje dag. Någon starkare människa har jag inte träffat och inte heller har någon annan människa kommit mig så nära som hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar