måndag 27 september 2010

Dubbelt så roligt

Det bjöds på korv efter dagens KM och ungarna härjade fritt och fint. Roligt att se så många cykelsugna småttingar.

Idag har jag kört dubbelpass. Först 2,5 timmar på Sportlife gymmet inne i Velodromen med Sparven Magnus och sedan avslutade jag med att vinna Klubb Mästerskapet i MTB på min cross. Nu var jag väl ensam i min klass också, men en vinst är en vinst.

Mellan träningarna så passade jag på att dra ned till stan, sätta mig på Waynes, njuta av en kopp mörkt kaffe, jobba lite och sedan dra en vända på stan med min älskade underbara flickvän. Vi letade skor till mig men hittade inga...

Nu såhär efter KM så har jag fått mumsig korv stroganoff av nyss nämnda Jenny. Den var fantastisk och vi tror oss avsluta kvällen med lite Ben & Jerrys (för min del) och Lakrits (för Jennys del) till en trevlig, eller kanske otrevlig film. Vi har inte riktigt bestämt oss, men mys blir det oavsett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar