fredag 10 september 2010

Vad har jag gett mig in på nu då?

En hel drös med tävlingar... Gissa vad jag ska göra på dessa?

Övrigt som hänt idag var att vi vaknade vid halv 12 på något konstigt sätt. Varken jag eller Jenny hade lyckats ställa klockan. Så det har varit lite segstartat. Men efter min lilla snor-rullning med Mattias Nilsson vid två så har det rullat bra. Förkylningssnoret bara flög ut och med det kom massa energi.

Jag har insett att jag måste se över min cykelpark lite och säljer därför mina tubhjul som rullat typ 10 tävlingar... SÅ vill ni ha ett par oförtjänt fräscha tubhjul bestående av:
Snorlätta Tune Princess och Prince nav, FRM 330g fälgar, Sapim ekrar och nipplar, 4st Dugast Rihno 47or (2st använda 2st helt nya), en ny XTR-kasset, två titanlätta skivbromsar och ett par lätta Ambrosio snabbkopplingar. Ja kontakta då mig så får ni dem för ett mycket fint pris. Är ni riktigt snabba slänger jag med ett par hjulväskor också.




1 kommentar:

  1. Hehe, jag vet inte men jag kan gissa...nya CX-Vacchi förmodar jag.

    SvaraRadera