lördag 25 september 2010

Full fart på velodromen

Regnet öste ned när jag åkte till jobbet klockan kvart i 7 idag. Men när jag kom fram kunde jag njuta av värmen och en torr cykelbana. Lite av velodromens fördel...

Jag hade en grundkurs innan YA Arena Omnium Cup drog igång. Första bantävlingen i Sverige sedan 1934-36nånting då Sveriges sista velodrom revs. Rätt stort faktiskt, men då jag hade andra planer (och ännu inte betalat mina böter) så blev det inget tävlande för mig. Men snart så gör jag comeback igen, crossen vill rastas runt Lugnet den 16 oktober nämligen och då måste jag ju lyda.

Efter grundkursen så gymade jag lite för att sedan åka hem och slänga mig in i duschen. Det vankades fika/lunch på Waynes med Jennys barndomskompis Joel och hans tjej Therese. Mycket trevligt. Och snart väntar inflyttningsfest hos Tessan och Johan. Fullt ställ idag, kommer somna som en klubbad säl ikväll.

Hur ser er lördag ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar