lördag 9 juli 2011

Ni har väl inte missat?

Att jag ska vara speaker på MTB Festivalen:



Jag åker ned i morgon runt 6 någon gång och kommer sedan vara igång hela söndagen och måndagen. Jag passar även på att träffa min kusin Niclas, det var ett tag sedan och ska bli kul att se hur han bor.

Givetvis kommer jag att blogga om både resan ned och om tävlingarna. Än har jag inte sett en startlista för söndagen så det ska bli intressant att se vilka lokala talanger som ställer upp. Då jag antar att de flesta i toppen/eliten kommer att köra Mörksuggan i morgon. Men på måndag är det XC-cup och i nästa vecka går även MTB-SM i Borås. Så ett gäng snabbingar borde vara där för att passa på att samla poäng, toppa formen och köra in sig på nästa års SM-banor. Jag har redan sett att snabbingar som Micke Flockhart och Oscar Byhlinder ska komma. Ryktet säger även att Team Kalas kan hinna att komma ned till götet till på måndag. Hur som blir det en intressant helg, kanske jag också får gratis inträde på Liseberg? Då blir det än mer intressant. Och passa på att tjata lite med mig när ni är där. För ni kommer väl!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar