måndag 28 november 2011

Helgens Kaos och mer bilder från High Chaparral CX

Herregud vilken händelserik helg jag haft. Här är den i punktform:

* Robbans Super-Ford har en iPhone-hållare i varje dörr.
* Vi missade två 7-eleven på väg ned på fredagskvällen och blev såldes utan kvällsgodis.
* Vi sov i en furustuga på High Chaparral fredag till söndag.
* Tyvärr blev det något missförstånd någonstans som gjorde att det inte fanns någon ljudutrustning till mig i High Chaparral.
* Vi blev lovade Ris och Kyckling till middag i vårt superpris, tyvärr fick vi nöja oss med ett julbord. Eller rättare sagt tre gigantiska julbord som vi delade med 500gäster...

* Badrummet luktade kattpiss efter tävlingen...
* När vi skulle åka från High Chaparral till Borås på söndag morgon så startade inte bilen.
* Två springstarter startade inte bilen, det krävdes en Polak i en OnePice-Original-dräkt (sliten blå-grön fleece-dräkt) och lite motorcykelknuttar för att få liv i Fåårrrden.
* I Borås så blåste en högtalare ned och slutade fungera, resten av ljudet räckte tack vare stormen bara till fiket.
* Jag skrek mig gul och blå i stormen så att alla skulle höra.


Hade det inte varit för Robban och Lisas utmärkta sällskap i helgen så vet jag inte vad jag skulle gjort. Kul hade vi, tack för sällskapet! Tack alla andra crossare som slet på med ett leende på läpparna under hela helgen!

Sist men inte minst, här är 47st helt offentliga bilder från High Chaparral CX för er som inte lyckas titta på facebook-albumet. Klicka HÄR för att komma till mitt Picasa album.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar