torsdag 24 november 2011

Lyxliv att vara Lattefarsa

 Ecofarsan i mig har varit miljövänlig och återvunnit en bild från 2010.

Hade en grabbfika idag, det var Stefan och jag... och så var ju Egon med också förstås. En uppvärmning mot vad som komma skall i december och jag måste säga att det är rätt najs att vara lattefarsa. För det första så kan man beställa en latte utan att skämmas.. Det hör ju liksom till. Sedan kan man även styla upp sig till max innan också. Men det bästa är att man kan sitta där på fiket huuuur länge som helst och ta upp plats och prata om allt och inget.

Idag så hade jag mina nya par tighta gråa jeans och ett par grymt schysta höga boots som gick utanpå, trendriktigt och steekigt. Sedan landade jag en mellan latte OCH en biscotti. Jag och Stefan satt och snackade jobb och cykel mest, medan Egon flörtade med alla tjejer vilket han är grym på.
En reflektion som jag fick under långfikan var inte bara att det är rätt skönt att vara lattefarsa utan att Waynes levererar rätt grym latte också. Men det är klart, de är säkert rätt vana på att göra dem också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar