onsdag 30 november 2011

Pappaledig, Företagarmässa, Drömbil och Isterband

Har haft min första dag på min föräldraledighet idag, och var då givetvis in till jobbet... Svårt det där, att släppa taget. Nu ska jag ju inte vara 100% ledig utan har en dag som jag kan jobba på varje vecka.

I morgon är det företagarmässa ute i Främby Hallar. Lägligt nog så är det lokalen brevid Velodromen. Jag ska dit i morgon och passade på att kolla in läget idag. Och då såg jag den; Drömbilen. En Volvo V60, Röd, Type-R. Ja det är Jennys och min nuvarande drömbil som vi skulle tänka oss att ha råd med. Ja det är ju ingen Lamborghini, Ferrari, Austin Martin eller Maserati. Men en fräck familjebil som ser bra ut för att vara en Volvo. Men den måste vara röd.

Jag firade första pappalediga dagen ikväll med Småländska Isterband, Potatis, Blomkål och Pepparrotssås. Fantastiskt gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar