onsdag 27 juni 2012

Mycket med mycket nu

Semestern slår från alla håll, allt ska vara klart och det som skall fortlöpas under de tre veckorna jag är borta skall också sättas till. Som om det inte skulle vara nog så är det mycket vid sidan av jobbet också. I morgon åker vi till Arlanda för att närvara vid en vigsel och idag har vi varit och kollat på ett hus. Allt drar med sig lite extra förberedelser och tid. Speciellt det sistnämnda; hus. Banken ska kontaktas och huset som vi tittade på hade inte visning förrän i morgon så det blev en "privat" visning vid 15.00. Så nu sitter vi här med ett besiktningsprotokoll och lusläser. Blir nog lite samtal till Anticimex och mäklaren i morgon, och bank nummer 2. Ett lån är ett lån men bankerna är olika så vi får se var vi får bäst villkor och räntor. Sen får vi se om det är det huset vi söker också...

Cyklingen har legat still ett tag nu och det känns som om magen sväller och latmasken frodas. Tiden går dock snabbt och snart sitter jag där på semester med ett löfte till mig själv att cykla varannan morgon. Ska bli intressant att se vad jag klarar av.

Ryggen har blivit lite bättre uran att jag rätat till den, men jag måste ändå uppsöka kiropraktor så jag får rätsida på problemen. Och beställa en balansboll. Morgoncykling varannan dag och kvällsbålträning varannan. Det vore något att sätta tänderna i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar