tisdag 30 juli 2013

Med ett knä i magen och hand i ansiktet

... Zzzzover jag varje natt numera. Egon har fått för sig att vakna mitt i natten och gå in till oss. För honom är mitt i natten runt tolv till ett, ungefär precis då vi har somnat in och sover som tyngst. Hoppas verkligen han växer ur denna trots och mardrömmar om natten. För det börjar bli jobbigt att bli väckt av att han först går över mig. Och sedan smäller en hand i ansiktet eller ett knä/fot i magen vid strategiskt valda perioder under natten. Som grädde på moset har hans nattblöjpr börjat läcka också...

Det gick väl an på semestern när vi alla kunde sova ut på morgonen. Men efter redan två jobbmornar har jag börjat tröttna ordentligt. Antar att det bara är att bita ihop och sätta in tandskyddet om nätterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar