onsdag 17 juli 2013

Solskenscykling med en bonus av blodsmak

Fick till ett riktigt solskenspass igår och det dessutom med två gamla barndomsvänner, eller de är nog mer ungdomsvänner då jag gick högstadiet med Andreas och Per. Det var vi och Henrik (som inte var med igår) som höll på och terrängcyklade i högstadiet och hade det inte varit för att jag lärde känna dem hade jag nog inte cyklat så mycket och på den nivån jag gjort. Så det var riktigt skoj att cykla lite med dem igen. Fick lära känna en ny cyklist också en engelsman vid namn Gregory. Och så var pappa med också. En go gäng helt enkelt. Blev en hel del fina stigar, utmaningar och skratt i Långehällskogen. Bilder blev det också:

Dagens pass, klicka på bilden för mer smaskig info om puls, hastighet mm. och varför inte zooma in lite på kartan?


Avslutningsbilden får inleda bildkavalkaden. Den tillkom av en slump när jag bara skulle aka ned för en häll och fixa något medan gänget tig en paus uppe på hällen. Jag tittade upp och blev bländad av den stiliga vyn. Mer motljuscykling blev det:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar