måndag 28 oktober 2013

Bilder från CX-cupen i Helsingborg, deltävling 5

Sådärja då var huset säkrat inför stormen och kvällens göromål är klara. Bara att vänta in domedagen alltså. Under tiden ni väntar på om jag överlevt eller inte så kan ni titta på bilderna jag tog i lördags. Under deltävling 5 av CX-cupen i Helsingborg som CK X arrangerade. Jag tog även kort under söndagen, vilka också kommer upp här på bloggen om ett tag.
Bilderna får användas privat men hänvisa gärna till oscarekstam.com och ange mig som fotograf vid publicering på nätet.

Upp ska ni!
Och ner ska cykeln...
Utsikten från toppen av löpbacken.
Se så glad man blir av att springa i backe med cykel på axeln.
Motljus, alltid magiskt

Rörelse i lövbädden...


Resten av bilderna hittar ni i detta album på min G+. I morgon hoppas jag att jag kan hinna lägga upp de andra korten från dag två, alltså från Åstorp i söndags.



3 kommentarer:

  1. Tycker du är grym som speaker Oscar! :) Tycker också ni bör rigga upp högtalare och spela högt från CX-listan du fixat. Nu vet jag inte hur det var sist, men på Ramundercrossen fanns det ju ingen musik... Fick spela från min egen bäbishögtalare. Cross ska vara mycket ljud och oljud :) //din fan Katja

    SvaraRadera
  2. Hedrande ord Katja! =)
    Vi i CX-gruppen bakom cupen tycker också att det ska vara mer högtalare på tävlingarna. Men tyvärr är ekonomin inte tillräcklig i cupen för att ge den servicen till arrangörerna. Det finns en bra rabatterad deal men det kostar ändå en slant, så de flesta kör med egna system.
    Får se vad de lyckas med i Karlstad. Är ju inte där som speaker men rykten säger att jag ändå kommer att vara närvarande vid sidan av tävlingen. Alla arrangörer har playlisten tillgänglig också.
    Tack för din support och engagemang!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kalas, jag kommer nog och glor lite i Karlstad, tar kanske med mig babyhögtalarn då också. Ses!

      Radera