söndag 23 februari 2014

Fotoshoot med Ålems CK

Hängde med på en lekrunda i Långehäll idag. Ålems CK skulle filma lite för att göra "marknadsförningsfilm". Fick dra på mig en ÅCK-tröja för att inte sticka ut för mycket med mina svartvita assos-kläder. Det var väl typ ett decennium sedan jag hade en ÅCK-tröja på mig och då var den faktiskt svart och vit. Men klubbens riktiga färger är blå/vit (i stora ränder) så nu har de fått ordning på det igen.

Vi hade solsken hela tiden men det var rätt blött, så vi hade skit-kul... Det blev massor med hopp, wheelies och så givetvis en hel hög med #trycksladd.

Två och en halv timme totalt mwn under en timmes effektiv tid. Blev helt slut. Intervallträning delux liksom. Lyckades även döda min ländrygg så nu kvider jag och går som en gammal gubbe...

Data och bilder från passet:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar