torsdag 3 juli 2014

#Detkomettpaket

UPS levererade idag direkt till min trappa, bildligen. Tyvärr så har dagen varit rätt upptagen. Men jag och sonen lyckades i alla fall montera ihop crossen under dagen och nu är jag nyss hemkommen från ett rullpass med fart i. Jag har ett gäng bilder och lite passinfromation att delge. Men nu är klockan sent och jag är en småbarnsförälder i desperat behov av sömn. Så nu drar jag några minuter på RumbleRollern och går till sängs.
I morgon kommer crossbilder. Idag får ni stå ut med paketbilder.




Om inte de peppande orden gör en sugen att cykla så har man det svårt.

3 kommentarer:

  1. Men släng upp lite bilder på den där knarren nu då! :)

    SvaraRadera
  2. Frågan är, kommer det bli en Cannondale Super X till salu snart då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Högst troligt faktiskt. Sugen?
      Den kommer med handbyggda dura-ace/Mavic reflex tubhjul och Dura Ace 7801 C50 högprofils kolfiber tubhjul...
      Maila: oscar@oscarekstam.com

      Radera