tisdag 8 juni 2010

Det var länge sen!

Johan, Jag och Leksands IF. Foto: Johan Lindgren

Men nu är jag tillbaka igen, en kortis bara. Har varit ordentligt med jobb de två senaste dagarna. Idag kom jag till jobbet vid 7 och åkte vid 8.... ja nu på kvällen. 13 timmar nonstop blev det också. Åt frukost tjugo över 9 och sedan en snabb pajfika/lättlunch med Johan Lindgren vid 12 och så fick jag en underbart lagad middag av mitt hjärta när jag kom hem.

Innan frukost städade jag banan, sedan städade jag och gjorde i ordning i gymmet och inför dagens grundkurs. Leksands IF var kom till oss och skulle testa på något annat än hockey. Johan var med och lärde sig till att bli instruktör samtidigt. Vi hade alla en väldigt trevlig tid på banan (som vanligt). Och alla lärde sig väldigt snabbt. Bra tryck i benen hade de också, bästa tid på 1000m blev 1.25 minut.

Det var bra för mig att de hade tryck också, för då fick jag lite träning samtidigt när vi lotsade upp dem på banan.

Vi hade även premiär för gymmet Sportlife, och det var en del intresserade personer inne och tittade på hur det ser ut. Passar man på nu under sommaren och tecknar årskort så tränar man gratis tills sista augusti. En snygg flaska och T-shirt får man också.

I morgon väntar jobbet igen, är ni sugna på hur gymmet ser ut så är det bara att titta in och knacka på hos mig så ger jag er en rundtur. På återseende!

... Jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar