lördag 20 augusti 2011

Lördagsfilm "Ett dilemma"

Som ni säkert inte undgått så är jag i Småland på semester, och det är inte bara så att jag har Noll, Zero, Zipp, Nada täckning på mobilen. Utan jag har även väldigt begränsad tillgång till internet. Bra för semestern, då det är svårt att jobba men lite jobbigt för bloggen. Så här är veckans lördagsfilm, som jag tror kan vara bra. Jag kan nämligen bara se 16 sekunder av den sen stryps nätet. Ett tag tänkte jag lägga upp Ken Block´s nya eller kanske Danny Macaskill´s, men jag är lite sen med båda (de har gått runt bloggnavet) och har inte heller kunnat se demsjälv. Så med tanke på att de första 16 sekunderna i denna film verkade lovande så fick det bli denna.

Ni kan väl titta på den och säga vad ni tycker?
Var det en värdig lördagsfilm?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar