tisdag 1 november 2011

RAW cycling

Tänkte blogga om mitt sugande begär av att träna upp sprintbenen igen på velodromen. Jag har ju nya fräcka hjul till min ännu fräckare Canyon V-drome. Och när jag letade bilder och info om hjulen plus canyonramen snubblade jag över detta:




Så fruktansvärt rått att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv. Och frågan är; finns det plats för en till cykel på väggen? Jag lär dock bestämma mig snabbt för det finns bara 100st. Är DU sugen? Klicka inte HÄR då...

3 kommentarer:

  1. hmm, Tack vare dig hann jag före och blogga om den. Sjukt fin även om den har skumt styrlager och inte polerade svetsar :)

    SvaraRadera
  2. Elekronisk växling för endast 21.889,00 SEK! Bra pris, men kan man verkligen respektera en cykeltillverkare som INTE har en CX i modellprogrammet?

    SvaraRadera
  3. Jonas: Vaschegoooo! =) Ja styrlagret ser väldigt speciellt ut, vore intressant att veta varför. jag gillar faktiskt inte Polerade svetsar utan vill gärna se svetsarbetet, det blir råare och mer äkta. Dessutom så ser man om det är skickligt gjort eller inte. Polerade svetsar kan "alla" göra.

    Stefan: Det är faktiskt frågan det. Men de har ju en bancykel som heter duga (eller V-drome) och nu även en 29er så det väger upp det. Bara att sätta bock och stel gaffel på 29ern ju ;)

    SvaraRadera