tisdag 21 maj 2013

In i dimman igen

På ett sätt är det härligt med dimma, bara den lättar.
I eftermiddag gör jag Öland osäkert då vi ska dit och prata konstgräs. Full fart på jobbet nu, pratar en hel del skatepark/aktivitetspark också. Kul med högt tryck från politikerna!
Men på onsdag, fredag och lördag hoppas jag på cykling och utstressning. Onsdagens cykling är den fegelbundna onsdagscyklingen men fredagens cykling är med jobbet. Då jag ska föreläsa om cykelvård och andra cykeltips för att avsluta med en lvg-tur. Lördagen ska jag vara med på ett spårmöte med Ålems CK, men jag är inte där som cyklist utan representant för kommunen. Kul med mycket cykel i jobbet också!

2 kommentarer:

  1. Å när går fredagsturen undrar en svulten lvg-cyklist?

    /Mattias

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj sorry Mattias! Såg inte detta förrän det var för sent, dvs nu :/ får kanske köra en liknande "clinic" med cykling fast då i "privat" regi :)

      Radera