måndag 5 januari 2009

Skrinnat


Jag tog tillfället i akt och drog några tändor på isen vid skolan efter jobbet. Planen är ganska stor och jag kunde dra några skär innan det var dags att vända. Tyvärr var det inte på bra is tid långsidorna så det var svårt att vända. Det i kombination med värkande högerknä gjorde att jag tröttnade efter 20min. Men jag har iaf tränat tekniken lite. Imorgon ryktas det om ett förmiddagspass på rog. Det skulle vara fint. Sen efter lunch drar jag och Maria till ikea för lite inhandling. Nu sitter jag på bussen till Borlänge för att möta upp prinsessan på möbelaffären PK. Det ska kollas på säng då vara båda 120sängar inte får plats. Nu när vi sover i en 120 så har Maria det tufft då jag sover som en boxare som imiterar ett vindkraftvärk. I förrgår när jag vaknade låg Maria i vardagsrummet på soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar