söndag 21 juni 2009

Svar


Här kommer några svar på kommentarer (klicka på namn för att se inlägg).
“charmtroll, frågas kom??/stef”
Svar:
Jepp. Du är den enda som kan charma en hel högstadieklass med enbart emo-kids, till att bli hängivna Thomas Di Leva fans.

Maria sa:
“En bild säger 1000 ord... =) Du ser "lagomt" uttråkad ut. hihi, då hade jag cyklat om dig…”
Svar:
Jo då du hade klarat dig runt med bravur idag.

“Valpen a.k.a Mattias Nilsson tror jag. Men dåre vet jag inte, hört att han är väldigt snäll.”
Svar:
Stämmer bra. Jorå han är snäll som få, han bjöd till exempel på kaffe-glass idag... MEN hjälmen på, inomhus? Det är lite dåraktigt, och han vet om det :)

“Jaha nu var det det där med hjälmen igen. Hjälm inne på Donken måste vara dåreklassat, eller?”
Svar:
Yupp. Jag tycker det, eller har jag fel? Vad säger ni?

Och så var det dags att kora rätt svar på BloggTävlingen!

Henrik Öijer gissade först Uppsala, det var delvis rätt. Men inte helt rätt. För som Micke Salomonsson så rätt påpekade så har Uppsala haft fler XC-banor. Men det är alltså Stensturepokalen och Uppsala som är rätt svar. Och priset går alltså till Micke och Henrik, Grattis!
Jag vet dessutom att Micke redan har en hel låda Extran hemma, så hur delar ni pojkar?...

1 kommentar:

  1. Grattis Öijer och Micke!

    Vem kan skicka Mattias Nilsson till Anders Adamsson för att lära sig saker och ting? Först i våras stod det och visades det bilder på underställsmannen, sen med uppknäppt tröja, senaste är hjälmen som alltid är på.

    SvaraRadera