fredag 22 oktober 2010

Det är Robin Hood jag vill ha!

Vi hade roligt på jobbet igår i Tällberg kylan och snön. Ett precisionsäventyr stod på schemat först med Pilbåge, luftpistol, blåsrör, yxkast och eldkamp. Manligt och roligt. Efter det hade vi även ett Samarbetsäventyr, inte lika manligt... Alla vill ju vara Robin Hood.

Vi kom hem rätt sent då det var ordentlig isigt på vägarna. Och det tog ett tag för mig att varva ned. Så i dag tar jag det mest lugnt och försöker att vara så mycket som möjligt med Jenny. Jag jobbar på Velodromen från 17 till 22 idag och i morgon åker jag till Lidköping med ett glatt gäng, samling klockan halv 6... På morgonen.

Men det är bara för att jag ska hinna fram till första start då det är crosstävling som väntar och jag är speaker. Så jag klagar inte utan är bara glad att de kunde åka så tidigt. Det jobbiga är bara att jag inte vet vad jag ska packa. Att cykla är en sak, då vet jag exakt vad som ska med. Men att vara speaker, vad behövs då? Munvatten?

1 kommentar:

  1. Ta ett paket Thulo!
    Skulle behöva en själv!
    Snuviga förkylningshälsningar från ett sommarvarmt Cypern.
    Lycka till med speakerköret

    SvaraRadera