onsdag 20 oktober 2010

Söndag?

Usch vad trött jag är, det känns mer som att det var lördag igår och söndag idag. Vilodagar helt enkelt. Skulle ha tränat idag klockan 10 men sket i det, sängen var för skönt helt enkelt. Får nog börja sova på golvet eller något om det ska bli bättring.

Var i alla fall på CTTn på Lugnet idag men körde ett halvhjärtat förstaheat och ett för mig riktigt snabbt andra i alla fall. Det var bra så jag beslutade mig för att lägga av när jag var på topp.

Väl hemma har jag pysslat lite med jobbsökanden. Har skickat in 7 eller 8 ansökningar idag till olika företag. Kul om de skulle vara intresserade.

I morgon drar jag till Tällberg och jobbar lite med min klubbkamrat Adam Steen och även vår jobbkamrat Anders. Blir en fin grabbdag.

Nu lägger jag mig i den sköna sängen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar