fredag 8 oktober 2010

Samåkning från Falun till CX-cupen


Jag kommer att åka till de flesta deltävlingar i CX-cupen i år i och med att jag kommer att vara speaker på de flesta tävlingar. De som jag inte är speaker på deltar jag förmodligen i som aktiv.
Då jag tycker det är urtråkigt att åka själv (och det faktum att jag inte har någon bil för tillfället), och vet att det är fler som tycker som jag. Så tänkte jag att det vore på sin plats med ett samåkningsschema. Nedan ser ni cupens alla tävlingar. Jag tänkte göra det enkelt. Vill ni samåka med utgångspunkt Falun så kopierar ni schemat och sätter in ert eget namn bakom och lägg även till datum och tid för avresa, precis som jag gjort. Maila det sedan till mig: oscar@oscarekstam.com och så uppdaterar jag schemat.

16:e oktober: Falun
17:e oktober: Ludvika: Oscar (Tidigt på morgonen så jag hinner till första start),
23-24:e oktober: Lidköping: Oscar (22/10 eftermiddag),
30e: oktober: Stockholm: Oscar,
6:e november: Borås: Oscar (5/11 eftermiddag),
7:e november: Göteborg: Oscar,
13:e november: Kumla: CX-SM: Oscar (12 eller 13 bara i tid till första start),
14:e november: Söderköping: Oscar,
20:e november: Jönköping: Oscar,
11:e december: Åstorp: Oscar (10/12),
12:e december: Kristianstad: Oscar,
8:e januari: Södra Sandby: Oscar,
9:e januari: Ring Knutstorp: Oscar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar