tisdag 5 oktober 2010

Ny CX-bana!

I morgon kan jag inte vara med på träningen klockan 17.00, ej heller på mötet för er som är intresserade att hjälpa till (möte klockan 19.00 på Velodromen). Men jag har markerat upp banan med flera inner och ytterkurvsmarkeringar (gula prickar på kartan). Så att ni inte ska kunna "gena", det är bara bra att ni lär er och ser var yttermarkeringarna kommer att vara så ni nöter rätt bana.

Det är några nya sektioner med på kartan/banan som jag helst vill ha kvar för att få längden på banan. Så alla som kör i morgon, kör enligt mina markeringar och kör med ett öppet sinne. Är det någon som vill ha guide-ning innan träningen i morgon så kan jag köra runt några hurtiga runt lunch. Kontakta mig bara.

Här är kartan:

3 kommentarer:

  1. King! Hur lång blir banan?

    SvaraRadera
  2. lång =)
    Mätte den med GPS i Iphonen och den sa 3,2 men då hängde den inte med så bra heller så den är säkert längre. Får se om Jensa kan mäta upp den idag.

    SvaraRadera